fredag 23 januari 2009

Jag avskyr..

Pengar.. Pengar är nog det som vållar mest problem i mitt liv..
Jag hade satt undan pengar från de första pengarna jag fick av csn på sparkontot för jag va säker på att jag skulle få ett studielån till nu i januari.. Men nu verkar det som att jag inte får det.. :(
Så de pengarna jag hade satt undan till skellefteå och skolresa får nu gå till hyra..
Har fört över lite pengar till min bank Matilda så hon kan hålla i dom, litar mer på att henne än på mig, så att jag har nånting att röra mig med i skellefteå.. Ska man hitta på saker kostar det ju oftast, tyvärr.. Fast det är absolut inte omöjligt att ha roligt grattis heller. :) Tycker nog ändå att skellefteåresan är lite mer speciell än skolresa.. Visst, jag vill jättegärna åka på skolresa men jag är väldigt taggad för att åka upp till Skellefteå och se hur Matilda bor och träffa hennes familj :)
Skolresan är ett senare problem.. Men som med alla problem så finns det lösningar till skolresan också :) Gäller att se positivt på det :)
Här får ni en låt som handlar om mina bekymmer:

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch ja... att dessa små papperslappar kan ställa till med så mycket! :S