onsdag 7 januari 2009

Då va det dags igen..

Nu har vårterminen startat och första dagen är över.. Ganska skönt att vara tillbaka på skolan efter att ha legat hemma i sängen hela lovet, inte för att det va helt oskönt men nu ska det bli gött med lite aktiviteter i hallen :) Har äntligen köpt mig ett fotstöd så nu hoppas jag att foten ska kännas bättre.. Lite sugen på att prova att träna innebandy imon men vet inte om foten är redo.. Fast kan ju känna lite på det..
Nu är det snart lunch och jag hoppas det blir nåt gott för jag är döhungrig...
Har legat lite på latsidan med bloggen under lovet men så blir det när internet inte alltid vill sig.. Men nu hoppas jag att jag kunna uppdatera oftare :)
Ha det kalas :)

Här kommer en mycket skön låt:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, du är kass! Vart är mina filmer? :P

Anonym sa...

Hoppas foten mår bra ;) Ser fram emot uppdateringar! Kram!