tisdag 2 december 2008

*Dunk-di-da-dunk-dish-dish"

När jag vaknade idag, på tok för sent (hade ju missat julkalendern), hade jag sjukt ont i ryggen.. Så jag gick ner till frukosten och varje steg kändes som att nån högg mig med en kniv.. Typ ryggskott light eller nåt. Börjar bli orolig för mina ålderskrämpor. :/
Hade även sovit ganska dåligt, vaknat ett par gånger under natten, så efter frukosten så beslöt jag mig för att gå och lägga mig igen och sova till fikat.
Så ett sms till vår lärare Jonathan och sen hopp i säng.
Men tror ni inte att killen som bor på våningen ovanför har dragit igång sitt trum-tvspel.. Rockband eller vad det heter.. Det är som en dansmatta bara att man spelar på en trumma istället. "dunk-dunk-kadunk-dish-dish-dunk-dunk".. Inte gött att sova till det där..
Igår började han spela kvart i sju på morgonen för att "man kommer igång så gött på morgonen då".. Tror han ja.. Jag ska tejpa upp en dansmatta i taket och spela med innebandyklubbor eller nåt halv fyra på morgonen ska han få se hur "gött man kommer igång".. Fast det är klart han ska få spela men ett spel där man dunkar i golvet så man stör sina trötta grannar i ottan borde förbjudas..
Eller att man hittar nån annan lösning.. Men jobbigt är det..
Nu har vi PA (Personlig Andakt) så jag ska sluta blogga nu och läsa lite hade jag tänkt :)
Vi ses :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, hämnd är underbart! :)

Anonym sa...

Håller med syster :) Hehe! Bjud in alla du känner på singstar tidigt tidigt på morgonen, skulle vara härligt att höra! ;)