måndag 22 december 2008

Köpt en gran..

Idag har jag vart duktigt.. Jag har vart iväg och köpt en gran :) Grön och fin är den :) Jag köpte den utanför kyrkan där det är en gubbe som står och säljer varje år.. Förutom det så har jag inte gjort mkt nyttigt än så länge på lovet.. Har typ suttit hemma och slappat.. Försöker få tag på Henke men den grabben är typ omöjlig att få tag på verkar det som.. Nästan lättare att få tag på honom när han inte hade sin mobiltelefon.. hehe..
Men än så länge har väl lovet vart bra.. I fredags va jag och Matilda hemma hos mig och åt en jättegod tacopaj och en massa annat onyttigt :) Och så kollade vi lite på tv och så gav jag henne en massage.. Det va uppskattat :) sen bytte vi julklappar :D
Av mig fick hon en canvastavla med mig på :) Typ ett foto tryckt på en tavelduk.. Jättefin om jag får säga det själv :) Av henne fick jag en tröja som va hur snygg som helst.. Tyvärr så kändes den inte helt hundra när jag provade den.. Den va inte för liten men ändå ganska liten.. Så Matilda skulle byta den och nu är jag spänd på vad jag får istället :D hihi..

Mitt trådlösa nätverk här hemma verkar vara lite knepigt så jag kommer ut på internet från mitt rum så bloggen kommer nog inte uppdateras dagligen men jag ska försöka lägga in ett inlägg lite då och då :)
Kram på er allihop..

1 kommentar:

Anonym sa...

Bilden Matilda fick av dig var jättefin! Tröjan såg jag aldrig... Ska du ha granen på ditt rum? Kram!