måndag 1 december 2008

Spyr snart..

Ojojoj va jobbigt det va på idrotten idag.. värsta stationsrundan.. Är så trött så jag spyr snart.. :/ Men ibland kan det va skönt att köra en riktigt genomkörare..
Tog ut mig fullständigt.. Men nu blir det nog vila ett par dagar för mina fossing pallade inte riktigt med trycket.. :/
Nu är det dags för en dusch.. Synes :)
----------------------------------------
Då va man tillbaka här igen :)
Mår bättre nu.. Helt sjukt va illa jag
mådde efter idrotten.. Jisses.
Vi fick fläsk med potatis och löksås till lunch
idag glömde jag säga förrut :D mums :D
Idag har jag försökt få tag på Henke för han har lånat
mitt ps2 och då har han antagligen fått med sig ett spel
som inte tillhör mig utan Karins pojke Jens.
Och idag så skulle Jens åka in till tv-spelsbutiken och
byta in sitt ps2 men det gick inte för jag fick inte tag på
Henke. Bättre lycka nästa gång på den.
Vi åkte tillochmed in till Henke och ringde på dörren
men va det nån som öppnade? Icke då..
Så vi fick åka tillbaka med svansen mellan benen.. :/
Så nu är mitt mission att få tag på Henke och spelet.

Henke, om du läser det här, HÖR AV DIG!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, ja hoppas du får tag på Henke snart för jag har hittat ett spel jag vill ha till xboxet! :) Kram på dig lillebror! Förresten...hur går det med babymössorna jag bad dig virka? KRAM!