tisdag 9 december 2008

Oron lättar..

Denna oro jag känt kring vårt luciatåg lättar.. Efter dagens övning blev jag riktigt peppad och det känns som det kan bli riktigt bra på fredag :) Låtarna börjar sitta, stämmorna likaså. Nu är det intåg, uttåg och pendeltåg vi ska få in också.. Eller ja, kanske inte pendeltåg men jag tyckte att det passade in där :)
Det är synd bara att vi ska lussa så tidigt på morgonen.. Eller lussandet är 08.20 men vi ska ju träffas innan och köra igenom låtarna en gång innan så vi äter frukost 07.10 på fredag.. Missar julkalendern :/ Men det kan det vara värt :)


Annars idag har det inte hänt så mycket spännande, vi pratade och tillverkade änglar på Jonathans lektion. Jag gjorde en servettring. På GT-lektionen så pratade vi om Samuel och Saul.. Kan inte minnas om vi kom in på David men han lär det iaf bli mer av nästa lektion.

Sen på julmarknaden så hade dom använt vårt klassrum så dom hade suddat tavlan där inne. Alla läxor försvann. Synd ;) hehe..

Nu är det dags att virka lite innan jag somnar. Laddar upp bilder sen när mina mössor är klara :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Å är det mina mössor du håller på med? Hoppas du hinner färdigt med dem innan jul :)Lycka till med luciatåget och pendeltåget ;) Kramar!