onsdag 26 november 2008

Bloggdiss...

Hejsan på er alla glada :)
och även hej på er som kanske inte är så glada..
Men man ska va glad :) Jag är glad idag :)
Även om mina "ärkefiender" dissar min blogg..
Helt obefogat är det också.. Först går dom in och röstar "bottennapp" på bloggtoppen och sen gjorde dom lite reklam för deras blogg på tavlan. Och då läste jag vad en av dom hade skrivit under deras bloggadress. "yeah! En mycket bättre blogg än Eriks."
Mycket möjligt att den är bättre men jag är iaf stolt över min blogg!
Fast ärkefiender vet jag inte.. Tycker dom har en väldigt trevlig blogg som är rolig att läsa :)
Besök gärna bibelbabesens blogg :)

Men nu måste jag bara dissa deras blogg lite som revansch.. Även om jag tycker att deras blogg är väldigt bra och rolig att läsa..
Detta är högst oseriöst och jag hoppas ingen tar åt sig..

Här kommer lite siffror som kan tyda på att mina blogg är mer läsvärd än deras:
Denna vecka har jag haft 57 unika besökare medans
bibelbabesen har haft 32 unika besökare.
1-0 Erik!
Jag har haft min blogg listad på bloggtoppen.se i 5 dagar.
På dessa fem dagar har jag hunnit få 105 unika besökare.
D.v.s. i snitt 21 besökare per dag.
Bibelbabesen har haft sin blogg listad på bloggtoppen.se
i 14 dagar och har 226 unika besökare..
Då snittar dom alltså 45,2 besökare / fem dagar.
och det ger i snitt
16,142857142857142857142857142857 besökare per dag.
2-0 Erik!

Men matchen är inte över. Må bäste bloggare vinna ;D haha :)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejja perke hejja perke! Tycker din blogg är rolig att läsa =)

Anonym sa...

Ja läser din blogg varje dag:) kul att följa dig genom ditt år på hjälmared.. Vi ses på julmarknaden.. Kram i massor

Anonym sa...

Go Perk Go perk!! :) Vi hejar allt på dig lillebror! Tycker det är kul att läsa din blogg! Kramar!