måndag 24 november 2008

Gårdagen..

va en söndag som jag tillbringade hemma hos mor och far.
Dom skulle iväg med Lennart och Anette till Skövde och göra nånting..
Så jag va hemma och passade Fanny och Selma :)
Jag tog ut hundarna när jag kom dit och sen gick jag och handlade..
Jag skulle laga middag till mig och Matilda för hon skulle komma
till mig när hon kom hem från Göteborg.
Det bidde en grymt god trerätters :)
Vi började med en köttfärspirog som följdes
av en väldigt mumsig pasta gratäng.
Till efterätt så åt vi hemmagjord blåbärsglass.
Och allt detta hade jag lyckats pussla ihop själv :)
Och när vi ändå talar om pussel, när vi kom tillbaka
till skolan så gick vi till fjärden och pusslade :)
Vi har kommit långt på vårt 1000-bitars pussel :)
Vi satt och pusslade in till småtimmarna och sen va det godnatt :)
Här är bilden som vi lägger utifrån.
Man ska inte lägga bilden utan man lägger det som livräddaren på bilden ser :)

Inga kommentarer: