söndag 30 november 2008

Seeeeegt...

En seg söndag idag.. Börjar känna mig lite sjuklig :/
Hoppas det inte brakar ut i nåt bara.. Orka va sjuk..
Har inte gjort alls mycket idag, sov på tok för länge och ätit lunch..
Annars har jag nog bara legat här hela dagen..
Man kanske skulle röra lite på sig?
hmm.. Den frågan får jag lyfta sen igen.. Orkar inte ta itu med den just nu..
Annars idag händer inte så mkt.. Kanske en film ikväll eller nåt..
Vi ses..
----------------------------

Har verkligen inte gjort nåt vettigt idag.. Bara suttit framför datorn.
Ganska småskönt iofs.. Tror jag är lite sjuk.. Har inte ork till nåt.
Väntar på att Matilda ska komma hem från gbg. Då ska hon hämta mig på mitt rum och så ska vi gå och kolla på Ebba och Didrik me de andra bibelbabesen..
Hon har köpt chips och cola till mig :D
Hoppas jag ;) hehe..

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars lille Perk! Hoppas du lyckas hålla dig frisk!