lördag 22 november 2008

En fin lördag..

Lördagen började bra..
Hade ställt klockan på nio för jag skulle överraska Matilda.
Hon skulle cykla till tåget klockan tio och när hon öppnar sin ytterdörr så står jag där
med min cykel i högsta hugg. Så cyklade vi tillsammans till tåget :)

När jag hade sett till att Matilda kommit iväg ordentligt så skulle jag uträtta lite ärenden.
Min internetbankdosa bland annat.. Den har vart lite skum det senaste så jag tänkte att när jag ändå är i stan kan jag ju fixa den.
Men visst ja, banken är ju stängd på lördagar.. segt..
Så det blev en sväng till Maxi där jag köpte pyttipanna och ostågar :)
--------------------------------------------------------------------

Efter att ha legat och ätit lite ostbågar och och kollat family guy denna slappa
lördagseftermiddag kom jag på att det är precis ett halvår kvar tills jag fyller år.
Så boka in det i era almenackor :)
--------------------------------------------------------------------

Ganska seg lördag so far..
Typ bara suttit i min säng och kollat family guy.. Men det är rätt skönt :)
Ska kanske leka lite med Kajsa och Brownie sen..
Kajsa hade två kompisar som skulle komma hit
och dom skulle laga mat och spela tv-spel.. Kan bli kul.. :)
Men jag ska äta min pyttipanna som jag köpte idag :) yummie.. :)
---------------------------------------------------------------------

Nu är jag tillbaka från kvarnvinden.
Vi har spelat nintendo wii, det va roligt :)
Och vi har ätit kladdkaka, det va gott :)
Nu är det dags för mig att krypa till kojs

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gullig du var som såg till att Matilda kom med tåget ordentligt! :)

Anonym sa...

En riktigt gentelman! :)