torsdag 20 november 2008

Eftermiddag med Familjen Robinson.

Har precis legat och sovit lite efter Andakt och Andliga övningar.
Satte på Familjen Robinson (Disney/Pixars senaste(?) verk) och slocknade typ med en gång.
Borde egentligen läsa lite Johannes och fundera lite kring det..

Fast just nu känner jag att toaletten kallar.. kommer snart..

Ahh.. det va härligt att få lätta lite på trycket..

Foten mår hyffsat bra.. Den har inte blivit värre sen gårdagens volleybollmatcher
men den har ju inte blivit bättre heller..
Har faktiskt inte känt nån förändring alls de senaste dagarna..
För er som inte vet (eller för er som överhuvudtaget läser det här) så
har ett ledband i min fossing gått av.
Det är inte så jätteallvarligt men det gör fortfarande lite ont.
När jag har spelat volleyboll så har det vart med en rejäl tejpning och alvedon i blodet.
När jag va hos läkaren så sa han att det inte borde göra ont i mer än 1- 1,1/2 vecka..
Borde jag ta och ringa upp vårdcentralen igen?
Den har ju som sagt inte blivit sämre men inte så mkt bättre heller..
Kanske bara behövs mer tid?

Gårdagens matcher igår va inte.. katastrof.. men inte värdsbäst heller..
Vi fick ju tokpisk båda matcherna men vi lyckade ändå att bjuda upp till dans tycker jag.
Vi fumlar lite mkt, mkt misstag och ganska stressig spel.
Där har vi nåt att jobba på tills nästa onsdag då det är dags för de sista två matcherna
i friskvårdarnas volleybollturnering.

Ikväll väntar mässa med min gamla chef och kyrkoherde Jan Kesker :) trevligt :)
----------------------------------------------------------------------------------

Satt och läste Johannesevangeliet och nu är klockan fem i halv nio..
Missar mässan.. bläää :/
----------------------------------------------------------------------------------

När jag skulle gå och kolla om Matilda hade boxat färdigt så tog jag vägen vid rundlogen istället för den runt kapellet så såg jag en räv.. det va fint..

4 kommentarer:

När vi två blir tre sa...

Är säkert nyttigt för foten.... brukar ju vara så med skador - att de mår bättre av aktiviteter ;)

Unknown sa...

E bara bra att du bloggar av dig lite sörru.
Keep up the good work bro!
/ P som i pilot

Anonym sa...

Det är som jag alltid sagt, man skadar sig bara av att träna ;) Jag tycker det är en rolig blogg, alltid kul att höra vad lillebror har för sig! Å räven, det var nog Rävert, han bor borta vid golfbanan, vi har träffat honom några gånger. Söt är han!

Anonym sa...

Okej, konstigt detta... jag blev Diesel i kommentarerna. Du får fixa så att alla kan kommentera bloggen så jag kan skriva min andfra blogg som användare! Detta är alltså Karin som skriver ;)