onsdag 19 november 2008

Tadaaa!

Nu har även lilla jag startat en blogg..
Trodde aldrig den här dagen skulle komma.
Känner lite typ "vad kan jag skriva som andra vill läsa".
Men jag gör ett försök :)

Vad ska man skriva? ska man berätta om sig själv?
Hur börjar man en blogg?
jobbigt det här..

Erik heter jag iaf..

Under förmiddagen har jag suttit med en uppgift vi fick i ämnet Kristet liv och gemenskap.
Vi skulle skriva ner våra tankar kring Försoning.
Typ vad det betyder för oss och lite sånt..
Gick väl hyffsat. Fick ihop en halv A4.. :)

Är grymt taggad inför kvällens volleybollturnering.
Ber för att foten ska hålla.
Jag har ett ledband i foten som är av men med lite tejp och alvedon ska det nog gå fint.
Det funkade ju i måndags och jag har inte mer ont efter det :)

Funderar också lite på vad jag ska hitta på fram till turneringen..
Har jag kanske några läxor jag måste göra? hmm..
Matilda sa att vi hade det.. jobbigt..
Men jag vet inte om jag orkar.. hihi.. >:)

Nu sa Matilda också att jag kunde få baka med henne
när hon har slutat sin historia och det tror jag nog att jag nappar på :)

Det va allt för denna stund..

Synes..

1 kommentar:

När vi två blir tre sa...

Baka är ju bra mkt roligare än läxor.... men så säger ju inte en fröken! :)