söndag 30 november 2008

Utmärkelser

Jag har fått två utmärkelser.
En av syster Karin och en av syster Elin :)


Jag vill passa på att ge tillbaka en utmärkelse till mina båda systrar, för jag fick en av dom :)
samt en utmärkelse till mina bibelbabes för att jag tycker att dom har en väldigt underhållande blogg. Alltid lika spännande att läsa och att försöka lista ut vem av dom som skriver :)

Reglerna är som följer:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden. Om man ska ge en utmärkelse till en blogg så borde det vara en som uppdateras ofta, så att man kan läsa den regelbundet! Innehållet i bloggen kan variera, men det ska ju ändå väcka något hos en - det kan vara en blogg för att följa någons liv, åsikter, personliga tankar, mode, träning, kost, fritidsintresse eller vad som helst, men det ska locka mig att läsa vidare. Jag ger denna blogg award till följande bloggar:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack tack Perk! :)

Anonym sa...

Tack tack! :)