måndag 24 november 2008

Idag..

är det dagen efter gårdagen.. Alltså måndag.
Hittills har det inte hunnits med så mycket.
Jag och Matilda har kollat lite tågbiljetter och hon skulle gå iväg
och boka nu :) Vi hittade ett par ganska billiga och hon va
tvungen att boka på telefon för hon fick en resecheck typ för att
hon blev försenad när hon skulle till Alingsås efter höstlovet.
Och man kunde inte använda resechecken när man bokade på nätet..
Sen så ska jag hjälpa henne med att plugga historia och efter lunch så ska vi åka in till stan.
Jag ska fixa min internetbankdosa och sen ska vi ta en fika..
Kanske blir några fler som åker med in och fikar :) mysigt :)
Ikväll lär det bli lite mer pussel eller kanske en bastu :)
Men det får ni veta mer om senare :)
-----------------------------------------------
Sådär, nu sitter jag framför bloggen igen..
Har precis gjort lite brända mandlar till Matilda
som sitter och och pluggar historia.. Jag är "aktivt" stöd :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men å Perk, vad duktig du är! Kan du inte komma hit och laga din trerätters och sen bjuda på brända mandlar?! :) Kul pussel, du får lägga in en bild på hur det blev sen! Hälsa Matilda! Kram!

Anonym sa...

Jag vill också! :)